martes, 24 de enero de 2012

Exercicis de fotografia: Carme Pizà i Neus Rosselló.

RETRAT/ B/N/Primer plà i plà mitjà:
 Velocitat d'obturació/ 125
Nº F/ 4.0
ISO/ 800
Llum: Artificial, de la dreta.
Composta per un primer pla, una llum tènue que prové d'un costat donant-li un aspecte misteriós i atractiu, i el blanc i negre li aporta més aquestes qualitats. El punt de vista cénital li dona un aspecte diferent pèr a un retrat. Pensam que esta encuadrada i composta per un sol element però un desequilibri intencionat pel color. 
 Velocitat d'obturació/ 100
Nº F/ 4.0
ISO/ 800
Llum: Artificial. Provinent de l'esquerra.
Composta per un sol element simètric que es desequilibra per les ombres de la llum que prové d'un costat. 
Velocitat d'obturació/ 85
Nº F/ 4.2
ISO/ 800
Llum: Artificial, que prove de la part superior esquerra de l'imatge.
Té un enquadrament de 3/4. Amb un desequilibri oscur/clar.



PAISATGE/Gran plà general:

 Velocitat d'obturació/ 4000
Nº F/ 5.6
ISO/ 1600
Llum: Natural/ Posta de sol.
Té un enquadrament horitzontal assimètrica, tenint una muntanya devant i al provenir la llum frontal fa que aquesta quedi completament negra marcan la silueta.
 Velocitat d'obturació/ 2000
Nº F/ 4.8
ISO/ 400
Llum: Natural i frontal.
La llum frontal no es directa, així i tot amb una obturació major un ISO menor queda la silueta del paissatge juntament a uns tons blaus de la ma mar i cel distingits.
Velocitat d'obturació/ 4000
Nº F/ 4.8
ISO/ 600
Llum: Natural, que ve de derrera, despalaçada a un costat.
Els colors d'aquesta fotografia, d'una escala de blaus, donen una agradable impressió per la seva varietat.



PERSONA AL PAISATGE/ plà general:


 Velocitat d'obturació/ 4000
Nº F/ 6.2
ISO/ 400
Llum: Natural/ Posta de sol/ Llum frontal.
La llum frontal fa que es marqui la silueta de la persona i a la part superior els niguls fan equilibrar la foto.
 Velocitat d'obturació/ 2500
Nº F/ 4.8
ISO/ 600
Llum: Natural/ Estesa, tènue,
A aquesta imatge es veu un reflexe a l'aigua d'abaix refletant-se els rombes que li donen un equilibra a la part inferior de la fotografia que a la part d'adalt es neutralitza amb les muntanyes.
Velocitat d'obturació/ 30
Nº F/ 4.0
ISO/ 1600
Llum:Artificial/ Vespre.
La llum de l'arbre i la del foquero li donen un toc de calidesa a la silueta de l'home i a l'home que li reflexa una hombre a la part inferior de la casa.




COMPOSICIONS EXPRESSIVES:


 (Plà general)

Velocitat d'obturació/ 250
Nº F/ 4.0
ISO/ 1600
Llum:Artificial/ frontal respecte al model.
La llum d'aquesta imatge marcant u cercle desequilibra la fotografia cap a la part superior, on generealment s'enva la vista de les persones, i enfocant el tema d'atenció li dona certa atracció. El cor dibuixat a les mans de la noia es refereixx al refrany de "ojos que no ven, corazón que no siente."o " el amor es ciego"

(Primer pla)
Velocitat d'obturació/ 1000
Nº F/ 4.6
ISO/ 600
Llum: Artificial ( de l'espeuma)
La llum que prove del mateix objecte fotografiat emet una llum proporcionalment regular que fa que el centre d'atenció sigui aquell objecte. El foc cremant el "paper" siria una metafora de l'amor.


(Plà mitjà)
Velocitat d'obturació/ 100
Nº F/ 4.8
ISO/ 1600
Llum:Artificial/ Faroles.
La llum de les faroles i al no utilitzar flash li dona a la fotografia un tò grogenc. Aquesta fotografia representaria l'amistat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario